როგორ მოაწონო თავი კლიენტს: 3 ძვირფასი წესი
გაუადვილეთ კლიენტებს ცხოვრება - ეს იდეალური სერვისი გახდება და ამის გამო ისინი დაგიბრუნდებიან კვლავ და კვლავ.
#1 ნუ შეეცდებით გაყიდოთ ბევრი და მალე
ამის ნაცვლად გააკეთეთ ყველაფერი იმისთვის, რომ კლიენტის პირველი შთაბეჭდილება კომპანიის მიმართ პოზიტიური იყოს. თუ ამას შეძლებთ - ის დაბრუნდება. არ დაგავიწყდეთ, რომ ყველასთან უნდა იყოთ ზრდილობიანი. თუმცა მყიდველებს, რომელთაც დიდი შემოსავალი მოაქვთ ითხოვენ მეტს: ისინი არასდროს და არაფერს არ უნდა ელოდებოდნენ.
#2 ჰკითხეთ კლიენტებს
მიეცით კლიენტებს თავისი აზრების გამოთქმის საშუალება. ამისთვის გააკეთეთ ანკეტა 3-5 კითხვისგან და როდესაც კლიენტი გადაგიხდით შეავსებინეთ. თუ უარი თქვა არ დააძალოთ და ნუ შეაზიზგებთ თავს რეკვებით.
#3 დაიმახსოვრეთ სიტყვა „კი“
თუ კლიენტი ამბობს: „ხომ არ შეგიძლიათ..“ - მზად იყავით უპასუხოთ „კი“ . მაშინაც თუ არ იცით რაზე წავა საუბარი.